Jídelna 22

Nově zrekonstruovaná jídelna v areálu SKANSKA, Přátelství 964/4 - Uhříněves

Obchodní podmínky Jídelna 22

 

 

Provozovatel a předmět činnosti

Provozovatelem služby je  firma AAA service market s.r.o. IČO: 10960198 DIČ: CZ10960198 se sídlem Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1 vystupující pod názvem Jídelna 22.Předmětem činnosti je výroba a rozvoz jídel a potravin do uvedených lokalit.

 

Otevírací doba a rozvoz

Otevírací doba pro rozvoz je Po-Pá-10.00-19:30. Objednávku je možno uzavřít telefonicky či online prostřednictvím tohoto webu, avšak nejpozději do 30 minut před ukončením otevírací doby. Rozvoz je zpoplatněn dle platného ceníku. Během objednávacího procesu po zadání Vaší adresy systém určí, zda do Vaší lokality je rozvoz dostupný a v jaké ceně.

 

Platební podmínky

Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, kartou nebo stravenkami při předání objednávky.    V případě hotovostní platby je zákazník povinen ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Rozvozci (doručovatelé produktů) z bezpečnostních důvodů u sebe nemají více než 1000,- Kč v hotovosti. Prosíme, připravte si drobné nebo předem nahlaste, že budete platit vyšší bankovkou než je 1000,-Kč. Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK). Všechny ceny našich produktů jsou uváděny včetně DPH. Obaly jsou účtovány dle platného ceníku a při procesu objednání je cena obalů zřetelně uvedena.

 

Produkty

Nabízené produkty nebo zboží mohou být dočasně vyprodány. V těchto případech vám bude nabídnuta alternativa. Nápoje a přílohy se rozváží pouze s hlavním jídlem. Nejmenší hodnota objednávky pro rozvoz je 240 Kč. V případě osobního odběru není minimální výše objednávky stanovena.

 

Akce, speciální nabídky, slevy

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv akci, speciální nabídku nebo slevu a to bez možnosti jakékoliv finanční nebo jiné náhrady.

 

Doručení objednávek

Cílem je doručení objednaných produktů a zboží v co nejkratší době. Doba dodání je okolo 45 minut od potvrzení objednávky. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.), může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek informace o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nemůže Provozovatel nést odpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Hmotnosti veškerých jídel jsou uváděny v syrovém stavu.

 

Reklamace

Provozovatel doporučuje na místě zkontrolovat, zda doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně zavolat na pobočku, kde byla objednávka uskutečněna. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna zboží. Nové zboží bude dodáno v co nejkratším termínu. Zboží lze reklamovat pouze v den, kdy bylo zakoupeno. Na reklamované objednávky z předchozích dní nelze brát zřetel.

 

Ochrana osobních údajů

Potvrzením a odesláním objednávky nebo sdělením při telefonické objednávce dáváte souhlas k dalšímu využití Vámi uvedených osobních údajů za účelem zásilkového prodeje v rámci společnosti AAA service market s.r.o. V zájmu zkvalitňování služeb může být Váš hovor zvukově zaznamenán. Podrobnější informace, jak s osobními daty nakládáme, najdete v samostatném dokumentu – Zásady ochrany osobních údajů.